pátek 22. srpna 2008

Flickr vylepšil slideshow

Flickr, jedna z nejpopulárnějších služeb pro sdílení fotografií, rozšířil podporu promítání obrázků (slide show). Odkaz na slideshow je nyní na každé stránce (vpravo nahoře), kde se nacházejí nějaké fotografie, takže si můžete promítnout např. obrázky nalezené dle určitých kritérií, nejnovější obrázky svých přátel, fotografie s určitým štítkem nebo z určitého místa atd.

Slideshow jdou též snadno vkládat na webové stránky -- tady je třeba sada mých 10 nejzajímavějších (podle hodnocení Flickru) fotografií.

Podrobnější informace přináši Flickr Blog.

2 komentáře:

  1. Zajímavá funkce, která dřív nebo později musela přijít. Bohužel mě trochu zklamalo že se fotky nezmenší na náhledy ještě před načtení flashe, sice pak ve fullscreenu to je oto rychlejší. Bohužel fotky se tak hrozně dlouho načítají a vypadají kostrbatě když jsou z nich náhledy.

    OdpovědětVymazat
  2. Flickr je skvělá služba. Jen mě dnes dost namíchla, protože jsem si nemohl vzpomenout na přihlašovací heslo (vždycky sem se přihlásil automaticky, až dnes jsem se odhlásil a pak už se nemohl přihlásit) a tak jsem chtěl vygenerovat nové. Jenže to chce datum narození, stát a psč, jenže když jsem to vyplnil, tak mi to napsalo, že nic takového v db není. Proto rada do života: "Vždycky vyplňujte pravdivé údaje při registraci". A já jelikož jsem asi správné nevyplnil (idkyž si toho vědom nejsem), jsem nyní bez svého účtu na Flickru. Asi jiná možnost, jak se dostat na svůj účet není, že?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš čas věnovaný článku a za váš komentář. Všechny věcné připomínky, doplnění či otázky k danému článku rád zveřejním. Osobní vzkazy autorovi nebo jiné příspěvky bez informační hodnoty pro ostatní čtenáře budou z komentářů odstraněny, uvítám je však na adrese marek@sovavsiti.cz.