středa 16. ledna 2008

Aktuální program televize pro iGoogle

Lukáš Jírovský vytvořil gadget pro iGoogle zobrazující dnešní programy hlavních televizí (Česká televize 1, 2 a ČT24, Nova, Prima, Óčko). V základním pohledu jsou vidět aktuální, právě běžící pořady, druhá záložka ukazuje, co dávají dnes večer a v programu lze i vyhledávat. Na webu autora jsou pak online k dispozici celé dnešní programy zmíněných televizí.

5 komentářů:

  1. Ach jo, já už jsem asi vážně starej.
    Je to sice možná hezké, ale nějak mi nedochází, k čemu že to je dobré. Když už se konečně začínají vytrácet opičárny typu "Dnes je ... a svátek má ...", bude teď na každém druhém webu tv program, počasí, směnné kurzy a tipy pro "osobní rozvoj jednotlivce"?
    Nic ve zlém, jsem holt konzerva :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Ups, příště si přečtu článek radši dvakrát. Ono je to pro iGoogle - no budiž. Moje parketa to stejně není.
    Marku, klidně oba mé komentáře smaž.

    OdpovědětVymazat
  3. Habendorfe, na gadgetech pro iGoogle je právě hezké, že nejsou na Google striktně vázané. Většinu z nich si můžeš dát na jakoukoli svou stránku, třeba i zcela privátní, kterou pravidelně sleduješ nebo ji máš stále otevřenou.

    OdpovědětVymazat
  4. Abych si přihřál polívčičku:

    Nečum-na-to

    Není ještě úplně hotový, zatím má jen 4 hlavní programy, ale bude i hbo a tak.
    Přidat Nečum-na-to na domovskou stránku Google ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. SlideShow TV, můj nový gadget, možná by mohl někoho zajímat
    codeas.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš čas věnovaný článku a za váš komentář. Všechny věcné připomínky, doplnění či otázky k danému článku rád zveřejním. Osobní vzkazy autorovi nebo jiné příspěvky bez informační hodnoty pro ostatní čtenáře budou z komentářů odstraněny, uvítám je však na adrese marek@sovavsiti.cz.