pátek 7. prosince 2007

IMified - kecálek jako osobní asistent

Pokud máte neustále otevřeného nějakého kecálka a cítíte se v něm jako doma, můžete zkusit instant messaging i pro něco jiného než jen komunikaci s přáteli. Systém IMified využívá prostředí IM pro správu osobních poznámek, úkolů a připomenutí a pro ovládání nejrůznějších webových služeb zahrnujících např. Google Calendar, Blogger, Backpack, Basecamp a Remember the Milk.

Registrace účtu IMfied proběhne automaticky, jakmile odešlete ze svého IM klienta jakoukoli zprávu na adresu imified@imified.com (platí pro MSN, Google Talk a Jabber) resp. na uživatele IMfied (pro AOL). Pak už si můžete zprávou help vyžádat nápovědu nebo příkazem M rovnou hlavní menu. Další příkazy (nejčastěji čísla) se dozvíte z instrukcí v odpovědích.

IMfied mi roztomile připomenul dávné časy znakových terminálů a příkazové řádky, ale používat ho asi nebudu. Na to už jsem příliš rozmazlený luxusní grafikou moderních aplikací.

3 komentáře:

  1. Alternativou k IMifield může být i google sidebar, měl jsem na liště ICQ, MSN, počasí a služby googlu jako notebook, e-mail....

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem ho zkoušel, ale pokud si dobře vzpomínám, tenhle roster kontakt vždy jen vygeneroval odkaz, na který jsem musel kliknout, abych mohl provést požadovaný úkon. Tudíž to pro mě byla zbytečná ztráta času.

    OdpovědětVymazat
  3. Zimmi, samotný odkaz to vrací je ze začátku, dokud se kontakt tváří jako off-line. Pár minut po registraci se změní na on-line a už vše funguje správně.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš čas věnovaný článku a za váš komentář. Všechny věcné připomínky, doplnění či otázky k danému článku rád zveřejním. Osobní vzkazy autorovi nebo jiné příspěvky bez informační hodnoty pro ostatní čtenáře budou z komentářů odstraněny, uvítám je však na adrese marek@sovavsiti.cz.