úterý 30. října 2007

Vyzkoušejte si nový správce kontaktů Gmailu

Google nyní postupně upgraduje jednotlivé účty Gmailu na novou verzi, o které jsem psal předevčírem. Pokud ji ještě nemáte, můžete si na samostatné adrese vyzkoušet alespoň nový správce kontaktů.

7 komentářů:

  1. Hodne podobne Address booku na Mac Os ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Využívám Gmail v rámci Google Apps v AJ verzi, ale ani IMAP ani nový správce kontaktů můj účet zatím nemá :-( Už jsem z toho trochu nervózní... Zrovna na IMAP čekám opravdu netrpělivě.

    OdpovědětVymazat
  3. Hmm to je sice všechno moc pěkné. Ale místo aby google přidal do gmailu něco užitečného jako třeba možnost vypnout si spam filtr, tak si hraje s barvičkama a dělá něco, co stejně nemá význam. Pochybuju, že někdo kdo to myslí s práci vážně dá přednost webovému rozhraní na gmailu třeba před MS Outlook.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkný screenshot! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Marek, nefunguje ti odkaz na "nový správce kontaktů".

    OdpovědětVymazat
  6. Mně odkaz na nový správce kontaktů funguje. Asi je nutné být přihlášen ke Gmailu.

    OdpovědětVymazat
  7. Me bohuzel novy spravce kontaktu taky nefunguje mozna proto ze jsem na sve google apps domene :(

    nebo netusite url pro google apps neco jako http://mail.google.com/a/moje_domena.cz/mail/contacts/ui/ContactManager?js=RAW

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš čas věnovaný článku a za váš komentář. Všechny věcné připomínky, doplnění či otázky k danému článku rád zveřejním. Osobní vzkazy autorovi nebo jiné příspěvky bez informační hodnoty pro ostatní čtenáře budou z komentářů odstraněny, uvítám je však na adrese marek@sovavsiti.cz.