úterý 27. listopadu 2007

Picnik umí zpracovat obrázky přímo z webu

Můj oblíbený on-line fotoeditor Picnik vydal doplněk pro Firefox (i Internet Expolorer), kterým lze na dvě kliknutí stáhnou obrázek z webové stránky a přenést ho do editoru k dalším úpravám. Doplněk umí vytvořit i snímek (screenshot) stránky, buď celé, nebo její zobrazené části. (via Lifehacker)

5 komentářů:

  1. Já bych upozornil, že se to nepíše Picnic, ale Picnik ;) Odkaz je dobře, jen popisy jsou špatně...

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za upozornění, Picnic opraven na Picnik.

    OdpovědětVymazat
  3. A ode dneška je Picnik dostupný pro editaci fotek nahraných na Flickru. Viz http://blog.converter.cz/index.php?p=1347

    OdpovědětVymazat
  4. Já nevím proč, ale mně to tam upravovat nejde. :// Ani v google chrome,v exploreru a opeře.. Nevím co je to za problém a dost mně to štve, protože se tam dají fotky upravit fakt hezky.. :)) Nemůže mi někdo poradit??.. Prosíím..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš čas věnovaný článku a za váš komentář. Všechny věcné připomínky, doplnění či otázky k danému článku rád zveřejním. Osobní vzkazy autorovi nebo jiné příspěvky bez informační hodnoty pro ostatní čtenáře budou z komentářů odstraněny, uvítám je však na adrese marek@sovavsiti.cz.